joi, 19 iunie 2008

Driving vs. Flying



Miercuri, joi si vineri saptamana viitoare sunt in Las Vegas. Prima intrebare pe care mi-o pune oricine ma aude pe aici e cat am platit pentru biletul de avion. Cel mai ieftin e in jur de $80 daca faci rezervare cu cel putin 3 saptamani in avans. Si majoritatea celor care locuiesc in San Diego prefera sa zboare. Eu nu. Iata si de ce. Cam o ora petrecuta in avion de la imbarcare pana la debarcare. Plus doua ore ca asa e acuma, trebuie sa te prezinti la aeroport cu doua ore inainte de imbarcare... plus drumul pana la aeroport, plus drumul de la aeroport... si uite asa ajungi de acasa la hotel cam in 4 ore. Iar costul (mergem 4 de data asta) se ridica la $350 numai avionul (stiu matematica, dupa ce adaugi toate taxele care nu sunt mentionate in oferta de 80 dolari/bilet sa-i spui lu' mutu' ca e doar $320). Plus taxiul pana la aeroport si de la aeroport, numai drumul te duce la $400. Acuma, cu masina mea, un rezervor si un pic dus-intors. Mai putin de $60 si ajung tot in 4 ore. Daca tot am cautat chilipir la cazare (si am gasit, $39 camera la Tropicana, ON THE STRIP!) n-ar fi mai mare pacatul sa aruncam peste $340 pe fereastra? Pai de banii astia iei doua bilete cu locuri super la un Cirque du Soleil show (cred ca va fi Ka de data asta) si iti ramane si de-o masa la Sherwood Forest in Excalibur la 4 dimineata. Asa ca, miercurea viitoare, ROAD TRIP!!!!!

2 comentarii:

oceania spunea...

merita o plimbare la Las Vegas oricat ar costa:). asta in cazul in care e pentru prima data. in cazul in care se repeta, da, te mai uiti si peste lista de cheltuieli.

Wilfried Birleanu spunea...

Se repeta ca-i aproape :-). Oricum, ideea e sa ai cat mai multi bani de cheltuiala in Vegas pentru ca, intr-adevar, merita!